Iwillnevergiveup

Hellre frö i handen än en frösen hand

Kategori: Allmänt

 
Den här helgen håller jag mig inomhus - förutom en lite tripp till affären för att köpa fröer. Det är alldeles för tidigt att börja så ännu men jag vill drömma och planera inför den kommande trädgårdssäsongen. 
 
Luktärtor och reseda ska dofta, kjortlar och vindor ska klättra och solrosor ska lysa upp och sen ge mat till fåglarna nästa vinter. Vi vill ha en trädgård där alla trivs - fjärilar, fåglar, humlor, bin, igelkottar, grodor, fiskar, trollsländor, gästande barn och vuxna och såklart Boggie och vi själva!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Mysigt! Jag längtar ännu mer efter sommaren när jag tänker på er trädgård! :)

    Svar: Ja, vi ska ha många sköna stunder där kära dotter! <3
    Gunilla

    2014-01-26 | 18:20:57
    Bloggadress: http://thisismylionsuit.wordpress.com
  • Eleonora säger:

    Det var ett bra sätt att närma sig våren med små korta steg. Det ska jag ta fasta på och planera någon gång i mitten en februari.

    Ha det gott
    Eleonora

    Svar: Våren är så kort så den måste man ta ut lite i förväg! ;)
    Gunilla

    2014-01-30 | 11:28:27

Kommentera inlägget här: