Iwillnevergiveup

Tung dag

Kategori: Allmänt

Idag är det bergravning för min son.

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Mina tankar går till dig idag!
    Varma kramar, Ingrid

    Svar: Tack - dina tankar gör mig gott!
    Gunilla

    2014-06-03 | 10:32:20
    Bloggadress: http://stenstugu.com/wp
  • Tina säger:

    Styrkekramar till dig <3


    Svar: Tack Tina! <3
    Gunilla

    2014-06-04 | 10:28:37
  • Helena Högberg säger:

    Så sorgligt, jag sänder en styrkekram <3

    Svar: Tack Helena! <3
    Gunilla

    2014-06-06 | 21:39:11
    Bloggadress: http://loppisloella.blogg.se
  • Eleonora säger:

    O jag tänker på dig denna svåra dag. Må Gud ge dig styrka och kraft.
    Kram från Eleonora

    Svar: Tack Eleonora för alla stärkande tankar du skickar till mig! :) KRAM!
    Gunilla

    2014-06-12 | 14:09:40
  • Eleonora säger:

    Midsommaren kommer väl att innehålla stor saknad inom dig, men ändå önskar jag dig att du orkar ta till dig de fröjder som midsommar innebär med underbara blommor och dofter, med god mat och förhoppningsvis skönt sommarväder.

    Kramar om
    Eleonora

    Svar: Tack, det är också min förhoppning! Jag kommer att fira tillsammans med make och yngsta dottern hemma i lugn och ro.Önskar dig också en fin midsommar!
    Stor kram till dig från mig!
    Gunilla

    2014-06-16 | 11:19:02
  • Anna säger:

    Gunilla, jag har inte kikat in på din blogg på flera månader och när jag nu gör det så möts jag av den stora sorg du och de dina så plötsligt har drabbats av. Jag kan inte mer än beklaga innerligt och hoppas att ni finner styrka och ork hos varandra. Stor kram!

    Svar: Tack Anna! Kram tillbaka!
    Gunilla

    2014-07-23 | 20:16:47

Kommentera inlägget här: