Iwillnevergiveup

Lista

Kategori: Allmänt

DAGENS HUMÖR: Lite sorgsen eftersom min barndomsväns mamma gått bort idag.
DAGENS VILLe HA: Röda näbbstövlar
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, top i gråblått, kofta i grönt, kappa också den grön, rutiga tygskor. Låter som en clown...
DAGENS SMINK: Bryn, läppar och lite solpuder
DAGENS FRISYR: Utsläppta lockar
DAGENS HÄNDELSE: Ett sorgligt sms från min "bästis"
DAGENS LÅT: Pass
DAGENS PLANER: Gick över förväntan
DAGENS SAKNAD: Dagny
DAGENS DUMMASTE: En elevs kommentar om att han inte ville lära sig något om Sveriges statsskick. Helt obegripligt för mig!
DAGENS SJUKA: En kollega som uttalade detta i en diskussion om diagnoser: "Jag har också en diagnos - trött" DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS ROLIGASTE: Låter hemskt men jag tror faktiskt inte att jag skrattat idag.
DAGENS FAVORIT: Höstdoften
DAGENS KÖP: "Fikabröd" typ gräddbullar till ämneskollegorna
DAGENS ORD: Gråväder

Kommentarer

  • Marie säger:

    En väldigt fin clown i så fall älskade mams! <3

    Svar: Tack kära dotter! <3
    Gunilla

    2013-10-15 | 22:11:41
    Bloggadress: http://thisismylionsuit.wordpress.com
  • Kusin Martina säger:

    Bra med färg en "gråväderdag"
    Men idag skiner solen :-D

    Svar: Ja, idag har det varit gulbrunrödväder! ;)
    Gunilla

    2013-10-16 | 11:19:27

Kommentera inlägget här: