Iwillnevergiveup

Konstrundan igår

Kategori: Allmänt

Vi besökte en konstsmed i Hjortshög där jag köpte både örhängen och en ring till mig själv i påskpresent, en kvinna som målar "tredimentionellt" och en man som målar konst man blir glad av i Mörarp, ett par som jobbar med fotokonst i Bjuv och på hemvägen tittade vi in hos Dagmar Glemme i Hasslarp. En omväxlande och riktigt lyckad runda blev det!
Får jag en stund över kommer jag försöka göra en liten runda i Höganästrakten också och titta in hos årets debutanter.
 
GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOP!
 

Kommentarer

  • Helena Högberg säger:

    Tack för länken till de vackra tavlorna, jag ville ha allihop! Ha en fortsatt trevlig Påsk!

    Svar: Ja, det finns mycket "vill ha" men att få möjlighet att komma in hos alla duktiga konstnärer och titta är också en stor njutning! :)
    Gunilla

    2013-03-30 | 22:31:17
    Bloggadress: http://loppisloella.blogg.se

Kommentera inlägget här: