Iwillnevergiveup

Gardening

Kategori: Allmänt

 
Efter förra veckans oväder ägnar vi stor del av helgen åt att snygga upp i trädgården.
 
 
Pelargoner tycker inte om regn och blåst men efter att jag plockat bort allt visset ser de ut att kunna pryda "däcket" ett tag till.
 
 
Dessa djur trivs dock som fisken i vattnet!
 
 
Vilket resulterat i att vår fina krasserabatt ser hemsk ut. :(
 
Imorgon kommer våra elever så när jag inte är i trädgården förbereder jag mig för att ta emot dem på bästa möjliga sätt inför det nya läsåret. Jag ska vara mentor i årskurs ett och undervisa i flera nya kurser. Dessutom ska jag ha undervisning på en skolenhet jag aldrig tidigare jobbat på. Så det känns lite nervöst... 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bosse har kommit fram till att era djur är larver till fjärilen oxhuvudspinnare. Ha det gott !
    Bosse & Christel

    Svar: Intressant! Är det en vacker fjäril?
    Gunilla

    2013-08-19 | 20:01:58

Kommentera inlägget här: