Iwillnevergiveup

Sysselsättning

Kategori: Allmänt

Fredagkväll och maken lagar mat!
Därför kan jag fördriva extra mycket tid här vid datorn och svara på en frågelista som jag hittat här.
Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Jag har som motto att varje år besöka minst en plats som jag aldrig tidigare varit på. Under 2011 återvände jag till flera platser jag besökt tidigare, men en ny upplevelse fick jag när maken, dottern och jag besökte bilkyrkogården i Ryd.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, förra året fick vi inga nya bebisar.

Dog någon som stod dig nära?
Ja, min pappa

Vilka länder besökte du?
Danmark, England och Frankrike

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Energi och ledig tid

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
14 februari när pappa dog

Vad var din största framgång 2011?
Troligen att jag lärde mig nya saker, utvecklades och fick fler erfarenheter

Största misstaget?
Allt jag inte lärde mig

Bästa köpet?
En möbel som jag kan använda som arbetsbord när jag pysslar med mina collage. (Fast det var kanske maken som betalade den kom jag på nu när jag tänker efter.) Sämsta köp tror jag var en tröja som blev noppig nästan direkt trots att priset skapade höga förväntningar på god kvalitet

Vad spenderade du mest pengar på?
Allt det nödvändiga som boende, mat och så lite på kläder förstås ;)


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det finns en massa saker i mitt liv som gör mig glad men mest av allt mina barn och barnbarn


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Kommer inte på något speciellt som fastnat... Jo förresten - "Våren" av Vivaldi som spelades under pappas begravning

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog lite ledsnare men det har gått över nu

Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit

Blev du kär i år?
Är redan kär. ;)

Favoritprogram på TV?
Aktuellt

Bästa boken du läste i år?
Läser mest läroböcker

Största musikaliska upptäckten?
Att jag faktiskt inte kan sjunga så bra som jag alltid trott

Något du önskade dig och fick?
Färger och penslar av maken

Något du önskade dig och inte fick?
En "mandolin" 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Det var nog en helt vanlig dag

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer än som får plats här

Vad fick dig att må bra?
Mest av allt mina nära och kära. Men även trädgård, natur och andra fina upplevelser

De bästa nya människorna du träffade?
Min chef

Mest stolt över?
Min kreativitet

Högsta önskan just nu?
Att 2012 blir lite bättre än 2011

Kommentarer

  • Kusin Martina säger:

    Det var roligt att läsa :-)

    2012-01-21 | 09:54:35
  • Gunilla säger:

    Martina - lite tragikomiskt tycker jag själv. ;)

    2012-01-21 | 11:15:49
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: