Iwillnevergiveup

Ordningställt

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag återhämta mig från min förkylning, vilket är bra, särskilt med tanke på att jag börjar jobba på måndag. Denna tanke lockar mig dock inte, speciellt inte att behöva gå upp tidigt på morgonen. Förr var jag morgonpigg - numera är jag sällanpigg... Men har jag bara fått sova ordentligt och kommer igång med kaffe och dusch funkar jag rätt hyfsat fram till eftermiddagen. Sen går jag ner för landning igen och när mörkret sänker sig över bygden är jag rätt trött. I alla fall under terminstid. Loven är ju självklart lite annorlunda. Skönt att jag är så priviligierad så att jag gillar mitt jobb!
Idag har krafterna i alla fall räckt till att ställa iordning gästrummet till sin ordinarie verksamhet. Fram till i mitten av februari ska det få vara mitt hobbyrum. Det är här jag har min dator, telefon, färger, dukar och mitt "klipp-och klistra"-kit. Jag fick både en färglåda och ett presentkort hos T.B List i julklapp av maken <3 så nu ska här skapas! :)
När fröken F har nästa lov från sin skola kommer hon tillsammans med lillasyster och sin mamma hit på besök så då blir rummet gästrum igen några dagar.

Kommentarer

  • Eleonora säger:

    Toppen att ha ett eget pysselrum, där man kan husera precis som det passar en. Ha det gott!

    Kram från Eleonora

    2012-01-13 | 16:27:45
    Bloggadress: http://konvaljen.blogspot.com
  • Gunilla säger:

    Eleonora - nu väntar jag bara på ljuset - det är lättare att arbeta då.

    2012-01-13 | 18:51:37
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: