Iwillnevergiveup

Lista (igen)

Kategori: Allmänt


Knyckte den här från

http://garderobenmin.blogspot.com/

eftersom jag det är lite bloggtorka här hos mig just nu.


Längd: 166 (har varit 168...)
Vikt: för mycket
Hårfärg: gråflammig under det bruna tror jag.
Ögonfärg: blå
Fräknar: nej tyvärr
Bästa kroppsdel: smalbenen
Sämsta kroppsdel: magen (se punkt 2)
Ärr: många! mest synligt är nog det efter en vattkoppa i ansiktet
Tatueringar: ja ;)
Piercingar: i öronsnibbarna - mycket traditionellt
Sjukdom: inget allvarligt
Brutna ben: nej
Fobi: nej
Tvångstanke: nej
Rädsla: höjder
Kroppsligt partytrick: nej, är en rikitig tråkmåns
Bästa känsla: frisk luft
Bästa fysiska känsla: skrattet

Kommentarer

  • Kusin Martina säger:

    Tatuering?

    2011-10-23 | 09:51:32
  • Gunilla säger:

    HAHA, kära kusin! Undrade just om jag hade avslöjat något som inte ens de som känner mig väl visste... ;)

    2011-10-23 | 10:02:18
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: