Iwillnevergiveup

En liten lista

Kategori: Allmänt

DAGENS VILLe HA: choklad som jag lyckades avstå ifrån.
DAGENS KLÄDSEL: jeans, tunika, kofta och sandaler
DAGENS SMINK: väldigt lite; mest mascara
DAGENS FRISYR: ingen
DAGENS HÄNDELSE: Brandbilar som passerade genom byn och fortsatte ut på Oceanen (en lång rak väg som är en av de fyra som leder till/från denna knutpunkt på Kullahalvön)
DAGENS LÅT: Vårvindar friska

DAGENS PLANER: fungerade hyfsat
DAGENS SAKNAD: chokladen jag inte köpte
DAGENS DUMMASTE: "jag tog inte med min bok - kan du kopiera sidorna vi ska läsa åt mig?" Vad tror ni jag svarade? Jo, att: "har du inte med din bok till lektionen är det ditt ansvar och inte mitt problem. Du kan ju fråga om det är någon du kan läsa ihop med." En stund senare: "kan jag inte få låna din bok för du använder ju inte den just nu?" Jag suckar ett "Okey då". Även jag kan sätta gränser! Eller???

DAGENS SJUKA: den skrock som vissa lider av
DAGENS DROG: rödvin
DAGENS ROLIGASTE: fikarasten när jag berättade historien från förra inlägget
DAGENS FAVORIT: fredag
DAGENS KÖP: en hel kylling till extrapris som ska tillagas imorgon
DAGENS HUMÖR: rätt ok
DAGENS ORD: ha en underbar helg

Kommentarer

  • my säger:

    Jag ler igenkännande åt somt, chokladen, eleverna, eh det mesta... utom vårvindar friska ;). Hoppas helgen varit bra?

    2011-05-15 | 10:17:36
  • Gunilla säger:

    my - helgen har varit förträfflig! Din också hoppas jag!?

    2011-05-15 | 19:30:25
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: