Iwillnevergiveup

Stående svar

Kategori: Allmänt

För att fördriva tiden i vertikal ställning, medan värktabletten dämpar mitt ryggont, så att jag kan sätta mig och jobba igen med mina lektionsförberedelser, tänker jag delge er följande: 

Det första jag gör på morgonen:
Önskar att jag fick sova vidare men väcker mig själv och min "gamla" kropp så varsamt som möjligt.
Frukost: En stor hink starkt kaffe med mjölk och två mackor framför morgonteven.
Avgudar : Ingen - tror inte på någon gud.
Färg
: Grön
Mat: Allt (utom chevre som smakar Pontus=geten vi hade när jag var tonåring).
Kamera: Lånar sambons systemdigial och drömmer om en egen liten nätt sak som tar riktgt bra bilder.
Skor: Bekväma och fotriktiga men önskar jag kunde trippa fram i höga sexiga konstverk.
Dricker: Vatten till vardags och rödvin så fort det är tillåtet.
Beroende: Att ha kontroll - framförallt på mobilen. Och så allt som är sött såklart.
Semester: I min värld kallas det lov. I trädgården, på stranden och i slutet av sommaren reser jag till London och hoppas få vara med och ta emot en ny bebis i familjen.
Önskar mig: Mer tid!
Borde: Leva mer sunt.
Vill: Höja min livskvalitet.
Värsta som finns: Att bli oärligt bemött.
Drink: Whisky on the rocks.
Hemlighet: Det vill ni inte veta...
Dold talang: Rulla tunga - räknas det???
Rädd för: Förluster av nära och kära.
Mobil : En utsliten Samsung
Dålig på: Att tagga ner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: