Iwillnevergiveup

Hel....

Kategori: Allmänt

Får man svära på bloggen! I så fall gör jag det nu!
Idag har jag börjat med min uppsats om Tuveskredet, som är slutspurten på den geologikurs jag gått under våren.
Trots ihärdiga uppmaningar av sonen att kontinuerligt spara det jag skrev, både på datorn och på USB-minnet, glömde jag detta. Och genom att trycka på fel kryss och sedan inte förstå det engelska språket tillräckligt bra, lyckades jag kasta tre timmars arbete rakt ut i rymden. Helt otroligt klantigt!
Nu har jag i alla fall återkallat den förlorade texten ut mitt eget minne och känner mig trots allt rätt nöjd med dagens arbete.
I köket hör jag hur sambon lagar mat, så nu tänker jag gå ner och öppna en flaska vin!

Kommentarer

  • Parina säger:

    Ja en vinare hjäpler ju alltid (;

    2009-05-22 | 00:08:11
    Bloggadress: http://parina.blogg.se/
  • Gunilla säger:

    Hmm, den kommentaren är du för ung för, Parina. ;)

    2009-05-22 | 10:40:28
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
  • Anonym säger:

    sånt där händer då och då...otroligt irriterande och den enda man kan beskylla är sig själv! vilket är en del av irritationen...det är mycket lättare att skylle på ngn annan(A)

    2009-05-22 | 14:22:12

Kommentera inlägget här: