Iwillnevergiveup

Avslutat

Kategori: Allmänt

Idag har jag både sagt farväl till mina treor (nästa gång vi ses är ni mina fd elever) och skickat iväg min geologiuppsats.
Båda dessa avsked resulterade i svett och tårar - dock inget blod som tur var.





















Ett blötare "utsläpp" har jag aldrig varit med om! Då menar jag det som kom uppifrån. I övrigt var det väldigt torrt, men ändå livat och glatt. Jag är mycket stolt över er kära elever (det gäller självklar både er som kommit på bild och alla er andra). Ni skötte er perfekt! Men det var ju väntat. Jag har förmånen att jobba på en bra skola med fantastiska elever. Jag kommer att sakna er alla! De tre år vi haft tillsammans har gett mig så mycket glädje.
Jag önskar er alla lycka till vad ni än tar er för i framtiden. Gå gärna in här på bloggen och lämna en liten kommentar då och då! STOR KRAM!

Kommentarer

  • Sandra Haggren säger:

    Ja, nu var det slut på de roliga timmarna i skolan.. Men jag och Mimmi lovar att komma och hälsa på :) KRAM!

    2009-06-18 | 11:44:54
  • Gunilla säger:

    Det ser jag fram emot Sandra!:)

    2009-06-18 | 12:05:17
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
  • Parina säger:

    gud man blir jätte sentimental när man ser dessa bilder, fatta det är bara ett år kvar så är det jag (!) ha en fortsatt trevlig sommar (:

    2009-06-25 | 21:42:41
    Bloggadress: http://parina.blogg.se/
  • Gunilla säger:

    Parina, vi har ett helt läsår tillsammans framför oss innan det är din tur. ;) Ha en bra sommar du också!

    2009-06-26 | 10:34:47
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
  • Sofia Ljungberg säger:

    Sorligt att inte komma tillbaka till dig i skolan gunilla :(, ska föröska komma och hälsa på någon dag Kram.

    2009-08-19 | 21:54:04

Kommentera inlägget här: