Iwillnevergiveup

Olika ålder - olika utseende

Kategori: Allmänt

Läste att någon tycker att Madonna ser ut som en 70-åring i ansiktet. Håller inte med, men det fick mig att fundera lite på det där med ålder och utseende.
Man skulle kunna tro att det faktum att jag umgås med unga människor varje dag får mig att känna mig gammal. De är ju snygga och fräscha på ett sätt som jag aldrig kan bli nu längre.  Men faktum är att det är precis tvärt om! Att ha förmånen att träffa ungdomar nästan dagligen gör att jag känner mig mycket yngre än vad jag tror att jag skulle göra i ett annat arbete. Dessutom har jag ju egna barn som inspirerar mig och ger mig ett och annat tips!  :)
Och i min generation behöver man tack och lov inte bli tant bara för att man är 50+!
Kläder, hår och smink är ju faktiskt rätt roligt. Och då menar jag inte att shoppa för det gillar jag egentligen inte alls. Men att titta in i garderoben efter morgonkaffet och se vad som finns där och fundera på vad som känns bra att ta på sig just idag är en trevlig start på dagen tycker jag.


Så här kunde jag har sett ut 1950 (men då var jag faktiskt inte född)...



och så här 1980...





1970 såg jag ut så här....





och nu ser jag ut så här....



Sånt är livet! Olika ålder - olika utseende.

Kommentarer

  • louise säger:

    Bilderna ser lovande ut fru sandberg, jag kommer dock se ut som ett litet RUSSIN, eller vad sa du ;)

    2009-01-22 | 21:04:40
  • Parina säger:

    ingen av dom bilderna gör du den där minen i alla fall. Jag och Emma lovar att säga till när du gör den. Svar till Marie:Ja jag kan tänka mig det (;

    2009-01-22 | 22:21:06
    Bloggadress: http://parina.blogg.se/
  • Gunilla säger:

    Vi blir alla russin förr eller senare Louise ;)

    Där ser du Parina - jag kan låta bli :)

    2009-01-23 | 09:21:38
    Bloggadress: http://iwillnevergiveyp.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag tycker att du ser bättre ut idag^^

    2009-01-26 | 20:35:04
  • gunilla säger:

    Trevligt att höra - synd bara att du är anonym ;)

    2009-01-27 | 09:22:07
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: