Iwillnevergiveup

Augustisol

Kategori: Allmänt

Att få börja dagen med frukost utomhus är något av det bästa som finns. Vi hinner inte det under vardagarna nu när sommarlovet är slut, men idag är det ju lördag och jag har nyligen kommit in efter en skön stund i sensommarträdgården. Solen är fortfarande riktigt varm och flera av växterna börjar blomma för andra gången den här sommaren.



Förra veckan hittade jag det här loppisfyndet under en lunchrast i Klippan:



Trevlig helg och var rädda om er allihop!

Kommentarer

  • Emma Bodén säger:

    Hej Gunilla!

    Vilka fina bilder! Skoj med loppisfynd!

    Jag har en liten fråga..som vanligt!! :) Hur lång tid tar det för er att köra mellan Ingelsträde och Klippan egentligen? Har sökt ett jobb i Ingelsträde (kommer alldeles säkert inte att få det) men man kan ju hoppas!

    Kramar Emma

    2009-08-23 | 08:49:41
  • Gunilla säger:

    Jobb i Ingelsträde - finns det Emma? Du kan räkna med att det tar drygt en halvtimme. Lycka till!

    2009-08-24 | 09:11:30
    Bloggadress: http://iwillnevergiveyp.blogg.se/
  • Emma Bodén säger:

    Haha, jo jobb finns det visst i Ingelsträde!! Men inte så mycket kanske..xD Fast du vet väl att Skånes djurambulans utgår därifrån!? Vi får se om de har lite extrajobb, det verkade ganska positivt när jag pratade med dem!!

    Vi hörs mer senare, kramar

    2009-08-24 | 15:22:50
  • Gunilla säger:

    Då förstår jag Emma!

    2009-08-24 | 15:31:39
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: