Iwillnevergiveup

Nya utflykter

Kategori: Allmänt

I måndags var jag med en grupp elever som går i SP06 på Ven. De hade fått uppgifter att lösa så jag tog med dottern som sällskap. Vi tog bussen till Kyrkbacken där vi åt medhavd matsäck och sedan tog vi en promenad tillbaka till hamnen. Som vanligt hade vi fint väder. :)
Igår var jag i Fotevikens vikingaby tillsammans med elever och kollegor på ES. Det var mycket trevligt och lärorikt. Tyvärr glömde jag kameran men det finns några bilder på skolans hemsida.

Kommentarer

  • Richard Lium säger:

    Hej Vännen,



    Jag läser din blog och tycker det är väldigt bra. Tack för din tid. Jag vill med detta mail bjuda in dig till ett CSR semiarium. För dig kostar det inget. Uppge bara koden 1010alex. Kolla gärna in min CSR blogg om du har tid och lust www.metrobloggen.se/csr Jag kommer att publicera programmet där. Du kan få det per mail av mig också.



    Trevlig kväll & kram



    Rille

    2008-09-11 | 18:14:44
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/csr
  • Richard Lium säger:

    Hej Vännen,



    Jag läser din blog och tycker det är väldigt bra. Tack för din tid. Jag vill med detta mail bjuda in dig till ett CSR semiarium. För dig kostar det inget. Uppge bara koden 1010alex. Kolla gärna in min CSR blogg om du har tid och lust www.metrobloggen.se/csr Jag kommer att publicera programmet där. Du kan få det per mail av mig också.



    Trevlig kväll & kram



    Rille

    2008-09-11 | 18:15:01
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/csr
  • Gunilla säger:

    Trevligt att du gillar min blogg Rille. :)

    2008-09-12 | 17:48:00
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: