Iwillnevergiveup

Höst!

Kategori: Allmänt

 
Enligt färganalysen jag gjorde för 25 år sedan är jag en "Sommar".
Och det stämmer väldigt bra utseendemässigt - jag passar i havs- och sandfärger men också i solnedgångsrosa/violette. Även naturens alla gröna färger matchar mina egna.
 
Men i själen älskar jag hösten!
Det är lagom varmt och soligt! Luften är ofta krispig och klar - varken för fuktig eller torr. Och när höstklädsmodet visas njuter jag! Höstkläder är så himla fina och man kan ofta få se både lite nya trender och de trygga klassiska linjerna.
Det lite långsammare tempot som oftast infinner sig på hösten mår jag också bra av! På sommaren ska man alltid vara aktiv - såvida man inte ligger på stranden och gör ingenting. Och värmen suger all energi ifrån mig!
Den här helgen känner jag peppad på de aktiviteter maken förelaget - Dukners kulturhus och bio blir det i eftermiddag/kväll. :)
Önskar er alla en härlig hösthelg!
 

Kommentarer

  • Kusin Martina säger:

    Fina skor!
    Tack detsamma ;-)

    Svar: De skorna använde jag på ditt bröllop! :)
    Gunilla

    2013-09-28 | 16:25:09
  • Klimakteriehäxan säger:

    Och alla flickor ska ha minst ett par röda skor, oavsett årstid!

    Svar: Självklart! Nu ikväll drömmer jag om ett par röda näbbstövlar! ;)
    Gunilla

    2013-10-14 | 20:53:51
    Bloggadress: http://klimakteriehaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: