Iwillnevergiveup

Glass, D-vitamin och klänningar

Kategori: Allmänt

 
Igår gjorde vi en lite utflykt till Mölle by the sea och kunde konstatera att där är lika vackert och pittoreskt som alltid. :)
Vi köpte årets första kulglass som var ljuvligt god. Glassen avnjöts såklart i solen nere i hamnen tillsammans med andra vårkänsliga männisor. En hel del av dem turister - det danska språket hördes frekvent.
Medan yngsta dottern var på anställningsintervju passade maken och jag på att köpa lite närproducerad mat.
På hemvägen gjorde vi en avstickare till Väla där jag bl a köpte den här klänningen.
Kvällen tillbringade vi självklart i skenet av endast stearinljus!
Idag är det ännu en underbar vårdag och jag ska nu stänga datorn för att tillbringa resten av denna korta dag ute i solen. Må gott allihop!
 
 

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Mölle by the sea ser verkligen pittoreskt ut!

    Vilken söt klänningen, den kommer du att bli fin i i sommar.

    Hoppas att du har en riktigt skön söndag!
    Kram, Ingrid

    Svar: Jag blev förälskad i klänningen på nätet (har en från samma märke men annan färg och modell som jag köpte för några år sen och som blivit en favorit). När jag sen såg att de sålde den här och dessutom med rabatt kunde jag ju inte låta bli. ;)
    Gunilla

    2014-03-30 | 15:54:03
    Bloggadress: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här: