Iwillnevergiveup

Privat

Kategori: Allmänt

Andra har privatchaufför, personlig coach, privatsekreterare, personal shopper, privattränare. personlig ekonomisk rådgivare osv.
Själv har jag en privat bilmekaniker som i sin tur har en personlig assistent:
 
 
Under de tio timmar som min bror arbetade med min gamla bil idag fanns hans sambo hela tiden vid hans sida! Hon höll reda på hans verktyg, kom med goda råd och smarta lösningar, mekade och stöttade med glada skratt när arbetet gick som det skulle. Jag är mycket imponerad över deras samarbete!
Tyvärr blev de tvugna att lämna oss utan fullgjort arbete eftersom något (en bult?) gick sönder och alla affärer hunnit stänga. Men om en dryg vecka har de lovat att komma tillbaka och göra färdigt så att jag kan köra den gamla "traktorn" igen.
 
 
 

Kommentarer

  • Eleonora säger:

    Oh vilket fint teamwork - och så söt hon är! Hoppas dom lyckas knyta ihop allt nu. Kram till dig

    Svar: Kram till dig också!
    Gunilla

    2013-07-06 | 12:22:18
    Bloggadress: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här: