Iwillnevergiveup

Sista sommarlovsdagen

Kategori: Allmänt

Jag känner mig som vanligt rätt kluven inför skolstarten.
Det har varit ett bra sommarlov på många sätt men nu känner jag mig både lite rastlös och samtidigt orkeslös. Barnbarnen har åkt tillbaka till London och värmen suger ut all min energi. Det känns dock väldigt osäkert och rätt otryggt med alla förändringar som är på gång på skolan, men samtidigt kanske det är lika bra att komma igång och ta sig an de nya utmaningarna...
 
Njuter denna dag av solrosorna i trädgården! :)
 
 

Kommentarer

  • C säger:

    Betryggande med humlor. Det gäller att hålla liv i de pollinerande insekerna. Det ligger en död humla i vår trapp, jag gissar uttorkning som dödsorsak. Överlag oroväckande få insekter den här sommaren och med bidöd runt om i världen hade jag nästan velat ha en minibiodling som kunde surra runt i min balkongdjungel..

    Svar: Jag såg den humlan. :( Vi har haft ovanligt mycket flygfän i trädgården i år dock - massor av humlor, bin, fjärilar och blomflugor som surrar runt. :) Men så har vi ju både vatten, blommor och en hel del "ostädade" vrår som de kan leka i.
    Gunilla

    2013-08-06 | 13:24:45

Kommentera inlägget här: