Iwillnevergiveup

Rocky road

Kategori: Allmänt

Idag har jag blivit invigd i konsten att göra detta ljuvligt smarriga godis!
Självklart var jag tvungen att själv prova så fort tillfälle gavs när jag kommit hem i eftermiddags.
Jag la marshmallows plus dumlekola i botten på formarna. Sen täckte jag med smält mörk choklad. Allt fick smälta ihop i ugnen en kort stund och till sist strödde jag hackade salta jordnötter över. Ni kan tro att det blev mumsigt!
Imorgon kommer Parisdottern hit - då ska hon bli bjuden på dessa små kaloribomber.

Kommentarer

  • Kusin Martina säger:

    I morgon blir det rocky road här oxå men jag har aldrig gjort dom i formar men det är ingen dum idé.

    2011-12-17 | 12:41:54
  • Gunilla säger:

    Martina - jag får nog göra en sats till eftersom de tog slut i natt...

    2011-12-18 | 12:09:12
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: