Iwillnevergiveup

Halloween

Kategori: Allmänt

 
För första gången i mitt liv har jag idag haft Halloweenkalas!
Alla sex barnbarnen var så klart bjudna men eftersom de andra blivit sjuka var det bara Freja och Liv som  kunde komma. De har nyligen flyttat till Sverige och i England, där de tidigare bott, är ju Halloween mycket större än här. Så de kom till kalaset tjusigt utklädda till häxor. Vi fikade, målade masker, lekte och avslutade framåt kvällen med att titta på "Kullamannen" som ju utspelar sig här i närheten. Spännande både för stora och små! ;)
HAPPY HALLOWEEN ALLIHOP!
 
 

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    Vilka söta häxor du haft på besök!
    Få se om det kommer några hit i morgon, för idag har ingen synts till.
    Kram

    Svar: Kommer de hit idag och knackar på får det bli bus för godiset är slut! :) Kram
    Gunilla

    2013-10-31 | 22:12:55
    Bloggadress: http://stenstugu.com/wp
  • BP säger:

    Coolt! Å då kommer du nog skratta åt mitt inläg på samma tema också;-) Nästan att vi är synkade idag - ja nästan alltså..

    Svar: Man kan "fira" på olika sätt! ;)
    Gunilla

    2013-10-31 | 22:49:40
    Bloggadress: http://bp-computerart.blogspot.se
  • Eleonora säger:

    Oj vilka gulliga häxor - såna vill man gärna ha på besök. Underbart att få rå om dom men synd om dom som var sjuka. Ha det gott - kram

    Svar: Ja, nu när jag har barnbarnen så nära kan jag tillåta mig själv att längta efter dem varje dag! :) Ha det bra du också Eleonora!
    Gunilla

    2013-11-02 | 12:41:08
    Bloggadress: http://konvaljen.blogspot.se

Kommentera inlägget här: