Iwillnevergiveup

Senaste nyhetsmailet från "min" Nia

Kategori: Allmänt

Nia är......  

När jag hade fyllt 50 och började jag känna mig stel, tung och trött, funderade jag mycket på vad jag kunde göra för att må bättre. En kusin till mig tipsade om Nia och nu har jag snart hållit på i ett år. Efter att ha \"skolkat från gympan\" i 40 år hittade jag ett sätt att träna på som jag mår bra av både till kropp och själ.
Även om jag inte gått ner i vikt som jag hoppats har min figur blivit snyggare. Jag har också fått bättre självförtroende och en större självkänsla. Den lättsamma och tillåtande atmosfären tillsammans med Jonnas engagemang gör Nia-kvällarna till ett både kroppsligt och mentalt lyft för mig. Och det härligaste av allt är att jag blir så himla glad! Nia är det bästa som hänt mig på mycket länge!
- Gunilla Sandberg
 
fler berättelser kommer att publiceras i kommande nyhetsbrev. Skriv gärna om Din upplevelse och skicka till [email protected]  
http://www.anniann.de
För dig som vill arbeta med Nia eller som vill fördjupa dig extra i Nia som rörelseform finns möjligheten att utbilda dig över hela världen. Det första steget i utbildningen är vitt bälte, Nia White Belt. Det är en sju dagars intensiv utbildning. I Europa finns Ann Christiansen, Nia Black Belt Trainer, som utbildar nya instruktörer. Ann är med sitt starka engagemang och långa erfarenhet en av de som mest aktivt driver utvecklingen av Nia i Europa.
Nästa tillfälle:
GÖTEBORG 20-26 Mars

http://www.youtube.com/watch?v=1VeiWGtZv50

Ann Christianssen
sinnenas söndag
på Nia-studio

den 8 februari börjar sinnenas söndag på Nia-studio i höganäs
varje söndag kl.11, hela våren kommer Du att kunna fördjupa Din erfarenhet och upplevelse med Nia. Vi kommer att leka med Nia-technique utanför den vanliga Nia-klassen.
Håll utkik i kalendern , så ser Du vilket fokus som kommer

sinnenas söndag är öppen för alla, ingen erfarenhet behövs för att kunna deltaga. pris 150.-

hjärtligt välkommen!
Jonna Beldt
nia blackbelt licensed teacher  
www.niacenter.se
GRATTIS STOCKHOLM!!!
Nia Orange Center
på skeppargatan 28 Östermalm, finns nu Stockholms Nia-center. Isabella, Petter, Åsa, Marcel och Sabine är alla Nia-instruktörer som nu ger Stockholmarna en möjlighet att uppleva Nia - ett Unikt och Annorlunda träningskoncept. Stort Lycka till!

 
En kraftfull träningsupplevelse!
Nia's Fem Utvecklingsstadier är ett system baserat på fem stadier av människokroppens utveckling. Embryo, Krälande, Krypande, Stående och Gående. När vi praktiserar detta med medvetenhet i våra vuxna kroppar har dessa stadier kraften och möjligheten att kunna optimera rörelseförmåga, funktion och välbehag i din kropp
- på Sinnenas Söndag den 8 februari! kl. 11.00

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: