Iwillnevergiveup

Sommarlovet 08

Kategori: Allmänt

Nu har vi börjat jobba igen och på torsdag kommer eleverna. :)

I början av sommarlovet satte jag upp några mål för vad jag skulle göra under mina lediga veckor. Det mesta har jag lyckats genomföra.

Jag har läst ett par böcker och tittat väldigt lite på teve. Tiden vid datorn har också blivit mindre. Jag har ju skrivit en del i bloggen men inte läst särskilt mycket av vad andra skrivit.
Det där med att "ta dagen som den kommer" har det blivit alldeles för lite av tyvärr. Känner mig oroväckande nog rätt sliten trots sju veckors ledighet.
Jag har ätit gott och rätt nyttigt men alldeles för mycket! Och något brödbak har det inte blivit.
Den mesta vakna tiden har jag tillbringat utomhus men det har blivit lite för lite tid i vattnet.
Jag har umgåtts mycket med nära och kära, även om det finns några jag velat träffa ännu mer.
Nia och yoga har jag varit ganska flitig med.

Sammanfattningsvis har det varit en bra sommar! Eftersom september är en av mina favoritmånader sörjer jag inte att sommaren går mot sitt slut. Och det ska bli trevligt att träffa eleverna igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: