Iwillnevergiveup

Nytt stöldgods

Kategori: Allmänt


1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Bodde i Ängelholm med min yngsta dotter och periodvis även min son. Busspendlade till jobbet och umgicks med (numera) maken mest på helgerna.

2. Vad gjorde du för 1 år sedan?
Sörjde min pappa.

3. Fem snacks du gillar:
nötter av all slag, chips, frukt

4. Fem sånger du kan utantill:
Sådana jag lärde mig som barn eller när mina egna barn var små. Exempelvis "Mors lilla Olle", "Ekorrn satt i granen", "Min hatt den har tre kanter", "Var bor du lilla råtta" och "I ett hus vid skogens slut".

5. Fem saker du skulle vilja göra om du var mångmiljonär:
Köpa och renovera mitt föräldrahem, säga upp mig, starta eget företag, gå kurser och lära mig allt från färglära till att väva trasmattor, betala mina barns studieskulder.

6. Fem dåliga vanor du har:
Bita på naglarna, äta för mycket, prata för högt, tänka negativt, köra för fort.

7. Fem saker du gillar att göra:
Klippa och klistra, pyssla med fina prylar, fixa i trädgården, läsa sagor för barn, kramas.

8. Fem saker du aldrig skulle ta på dej:
Skyhöga klackar, latex, tajt overall, neonfärgade plagg, kort-kort.

9. Fem favoritleksaker:
Har nog lekt färdigt...

10. Personer som jag vill ska göra den här utmaningen:
Alla som tycker det är kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: