Iwillnevergiveup

En suck av lättnad

Kategori: Allmänt

Att städa är något av det tråkigaste jag vet, men nu är jag klar för idag och det känns skönt.
Pyssla och göra fint är däremot rätt roligt. Som att få sätta upp den här tavlan som "moster" Hedy gav till pappa på hans 90-årsdag. Nu är tavlan min och den passar mycket bra bredvid prylhyllan i det nystädade gästrummet.
När jag försökte skapa ordning i kaoset på mitt sängbord kom jag på idén att hänga upp mina örhängen på en gammal barngalge. Både praktiskt och kul tycker jag.
Imorgon vill jag vara ute i trädgården och jobba. Det är något av det bästa jag vet!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Ja men vad smart med galgen. Jag kanske tar och snor din idé, igen! Man kanske kan hitta nagon fin gammal stalgalge pa loppis.. :) Kram <3

    2012-04-05 | 01:26:44
    Bloggadress: http://thisismylionsuit.wordpress.com
  • Gunilla säger:

    Marie - jag kan nog hitta en stålgalge åt dig om du vill. Då skulle vi t o m kunna byta för det låter som en ännu bättre idé tycker jag. ;) Mammakramar!

    2012-04-05 | 09:32:24
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: