Iwillnevergiveup

Upptäcktsresa

Kategori: Allmänt

Idag har jag shoppat och umgåtts med en väninna i en för mig (nästan) okänd stad. Jag har varit i Kristianstad.

Så här fint var det - men lite mer höstgrått såklart.
Med tanke på att detta är en ganska liten stad finns där överraskande nog väldigt många trevliga butiker. Under den korta visiten på några timmar hann jag titta på många vackra saker, inhandla några väldoftande julklappar och ta en riktigt god fika på Café Fenix. När våren anländer till Skåne om sådär ett halvår ska jag och väninnan ses där igen för en lite längre shoppingrunda. :)

Kommentarer

  • Kerstin säger:

    Det var väl bra återhämtning att åka iväg till en mysig stad och träffa en god vän för lite umgänge, shopping och fika.

    Ha en mysig lördagskväll!

    2011-11-12 | 17:33:20
    Bloggadress: http://www.karransblogg.blogspot.com
  • Gunilla säger:

    Kerstin - det har du ju rätt i! ;)

    2011-11-12 | 19:19:29
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: