Iwillnevergiveup

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Tack för alla fina kommentarer! Det värmer verkligen att ha så omtänksamma vänner - både sådana jag känner väl och sådana jag aldrig träffat annat än i bloggvärlden.
För att visa er alla att jag "sköter mig" bjuder jag på denna alldeles nytagna bild:
Nu sitter jag här, varm och avslappnad men fortfarande lite trött, och i köket lagar maken lördagsmiddag. Ytterliger nio arbetsfria dagar ligger framför mig och det känns härligt!
Hoppas alla får en fortsatt bra helg!

Kommentarer

  • tant Hannele på Hisingen säger:

    Underbart :)

    2011-04-16 | 23:14:04
    Bloggadress: http://hannelesparadis.blogspot.com/
  • my säger:

    Precis så där ska god avkoppling se ut! Nu hoppas jag att du får en skön vecka i ledighetens tecken, och att det blir kärt besök i huset. En riktigt glad påsk önskar jag dig.

    Ps. Klokt att ta en vecka off. Skolan står förmodligen kvar.

    2011-04-17 | 08:11:10
    Bloggadress: http://yttermyrskan.blogspot.com/
  • Lisbeth på Tankevågor säger:

    :-)) Vilken helt UNDERBAR bild Gunilla!!! Du är för härlig som bjuder på den!

    Ser jätteskönt ut och det är fint att se att du kan koppla av och må lite bra mitt i alltihop!



    Även om man aldrig träffats i verkliga livet så är det ju faktiskt så att man "känner varandra" ändå på ett visst sätt såhär genom bloggarna eller hur?



    Förra veckan kom en bloggmadam upp till Stockholm på en kurs....hon är också lärare och brukar kommentera hos mig. (Lena- Panter) Vi har läst varandras bloggar i flera år nu. Men aldrig träffats. Hon skickade ett sms och frågade om vi skulle ses innan hennes tåg gick söderut igen och vi gjorde det.

    Det var jätteroligt och så lätt att prata med varandra....inget konstigt alls. Kändes som vi känt varandra länge. :-)

    Visst är bloggvärlden fantastisk den också.

    Så inte är det så konstigt att vi bryr oss om varandra när någon är ledsen även om vi aldrig träffats.



    Ha det nu så skönt du kan på ditt påsklov!

    Kram

    Lisbeth

    2011-04-17 | 08:16:23
    Bloggadress: http://tankevagor.blogspot.com
  • Gunilla säger:

    Hannele - visst är det! Hoppas du unnar dig ett bad du också då och då! :)

    my - Jodå, skolan fanns där före min tid och kommer förhoppningsvis finnas ett tag till(i alla fall tills det är dax för mig att gå i pension om 8-10 år;)).

    Lisbeth - Man bör inte ta sig själv på alltför stort allvar och kan jag bjuda på ett gott skratt gör jag det gärna. Kul att få nya vänner! Kram tillbaka!

    2011-04-17 | 09:50:39
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
  • beciell säger:

    Passa på att fynda ett par helt nya Rayban solglasögon på min bloppis (Samma modell som Kenza precis köpte för 1300 kr. Jag säljer mina för 550 kronor, frakt inräknad!) Först till kvarn. Passa på att köpa sommarens snyggaste solbrillor :) http://beciell.blogg.se/2011/april/saljes-rayban-wayfarer-rb2140-samma-modell.html

    2011-04-17 | 10:46:08
    Bloggadress: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: