Iwillnevergiveup

Liten kul utflykt

Kategori: Allmänt



Igår kväll tog makens bror och svägerska med oss till en förhandsvisning på en auktion i Landskrona.
Tro´t om ni vill, men jag har aldrig i hela mitt liv varit på en auktion. Det var alltså en helt ny värld som öppnades för mig. Som att gå på museum men bättre - man kan ta på, studera från alla håll och kanter och t o m prova föremålen. Allra mest förtjust blev jag i den vänstra av de här 60-talsfåtöljerna. Undrar vad slutpriset kommer att bli... ;)

Kommentarer

  • Bosse&Christel säger:

    Kul att ni gillade utflykten. Nuvarande bud på stolarna är 3200. Tips på fler utflykter kolla www.antikturen. Kramar B&C

    2011-05-02 | 15:43:25
  • Gunilla säger:

    Bosse&Christel - kul att ni tittade in på min blogg! Fler sådana utflykter tack! :) Kram, kram!

    2011-05-02 | 19:45:05
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: