Iwillnevergiveup

Skoltrötta

Kategori: Allmänt

Det är minsann inte bara eleverna som är trötta efter ett läsår - även vi i personalen är rätt slutkörda.
Följande utspelade sig i Klippans centrum idag vid lunchtid: Sambon och jag (som båda jobbar på skolan) gick till Gästis och åt eftersom det inte serverades någon skolmat idag. Efteråt skulle han till banken, och eftersom byn inte är särskilt stor bestämde jag mig för att gå tillbaka. Efter en halvtimme fick jag ett förvirrat sms där han skrev: "är du på skolan eller har jag glömt dig någonstans?" Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det!

Kommentarer

  • Milla säger:

    Hahahaha, vilken tur att han kom ihåg dig till sist:) Även om du nu inte alls var , borttappad=D



    Ja, det låter som om båda verkligen behöver sommarlov.

    Hoppas ni får det mysigt & trevligt!

    Här började vi sommarlovet med sovmorgon idag!!

    Om en vecka åker vi till London, om inte askan busar till det?

    Ha det riktigt gott i sommar och njut av att bara vara:) Kram Milla

    2010-06-11 | 10:10:40
    Bloggadress: http://prefersimplicity.blogspot.com
  • Gunilla säger:

    Milla - om en vecka är vi också lediga och det ska bli underbart. Ha det så trevligt i London, själv åker jag dit i slutet av juli. Kram till dig också!

    2010-06-11 | 17:35:15
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: