Iwillnevergiveup

Turist i egen stad

Kategori: Allmänt

Jag tillhör dem som inte förstår varför man ska åka utomlands på semester under sommaren. I alla fall när man, som jag, har nästan 8 veckors ledigt. Här hemma finns så ortoligt mycket att göra om man orkar och vill...
Idag har jag varit på Loppan i Höganäs. Visste faktiskt inte att den fanns förrän jag läste om den i en tidning häromdagen. En stor och välordnad loppis med bra priser. Kan det bli bättre?

Så här ser dagens fynd ut:





Jag fick alltihop för 200:-  Och (en del av) pengarna går till barnverksamhet i Rumänien.

Nu ska jag åka till stranden medan sambon sitter vid teven och tittar på fotboll.

Kommentarer

  • Milla säger:

    Visst är det så att det finns mycket att uppleva här hemma:) Idag rensade vi förrådet så det blev som en resa i loppisvärlden bara det, skratt!



    Fina fynd du kom hem med:)

    Ha en fortsatt trevlig kväll.Kram Milla

    2010-07-03 | 18:24:45
    Bloggadress: http://prefersimplicity.blogspot.com
  • Gunilla säger:

    Milla - Kul att hitta fynd bland sina egna gamla saker! :)

    2010-07-03 | 18:56:08
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: