Iwillnevergiveup

Nu är det jul igen!

Kategori: Allmänt

Första advent har jag firat i köket och kyrkan.

Igår bakade jag pepparkakor och lussebullar tillsammans med dottern och hennes pojkvän.




Nya familjemedlemmar öppnar också vägen till nya traditioner - pojkvännen äter pepparkakor som smörgåspålägg!




När jag plockade fram burkarna som jag brukar förvara kakorna i upptäckte jag att jag gjort det igen!!! De allra finaste pepparkakshjärtana och fötterna med kristyrnaglar låg kvar i en av burkarna.

Se dem på bild här:
http://iwillnevergiveup.blogg.se/2008/november/

Denna situation skrev jag om första gången den 9/12 för två år sedan här:
http://iwillnevergiveup.blogg.se/2007/december/

Idag har jag lyssnat på Klippans Gymnasieskolas fantastiska kör med solister i Slottshagskyrkan i Helsingborg. Än en gång har jag kunnat njuta och känna mig stolt över att få jobba med så duktiga ungdommar och kollegor.



























































































































Kommentarer


Kommentera inlägget här: