Iwillnevergiveup

Dilemma

Kategori: Allmänt

De två senaste åren har jag åkt till London i månadsskiftet juni/juli för att hälsa på och umgås med dotter och barnbarn. Hade planerat att göra det i år också men så kom den där influensan. Troligen helt harmlös, men eftersom jag numera tillhör den sk riskgruppen, kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag ska åka eller inte. Självklart vill jag träffa mina nära och kära, men jag har inte lust att dra på mig nåt trist influensavirus. Vaccinerade mig i höstas för att slippa den "vanliga" varianten, men den här finns det ju inget vaccin mot ännu. Inte för jag tror att jag ska gå och dö... Men jag vill faktiskt inte bli sjuk över huvudtaget - behöver så väl den här sommaren för att återhämta mig och bli pigg och stark inför den höst som kommer. Ja ja, jag behöver ju inte bestämma mig riktigt ännu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: