Iwillnevergiveup

Sommarlov!

Kategori: Allmänt

Nu har jag ledigt i sju och en halv vecka! Det ska bli jätteskönt! Känner att hjärnan inte har fungerat som jag vill rätt länge nu och hoppas kunna gå ner i varv så att jag är redo för ett nytt läsår den 13/8.

Mina intentioner inför ledigheten är:

Läsa för nöjes skull
Sitta mindre vid datorn
Titta mindre på teve
"Ta dagen som den kommer" (i alla fall ibland)
Äta gott och nyttigt - gärna mer vegetariskt
Baka matbröd
Vara utomhus - helst på stranden
Umgås med nära och kära
Gå på Nia minst en gång i veckan
Träna Yoga hemma

Det här är ju sånt man bör göra alltid men för mig (och säkert många andra) räcker inte tiden och orken till när jag jobbar. Men nu är det som sagt ledigt och då kan jag i alla fall göra en del av det jag längtat efter!

Kommentarer

  • n.n säger:

    Jag fick jobbet på mcdonalds! tack för tipset:)

    2008-06-19 | 22:54:55
  • Gunilla säger:

    GRATTIS! Det gläder mig - lycka till och ha en riktigt bra sommar så ses vi i augusti.

    2008-06-20 | 11:24:41
    Bloggadress: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här: