Iwillnevergiveup

Bättre sent än aldrig!

Kategori: Miljö

Jag har upptäckt att det finns en ekologisk dagligvarubutik i Ängelholm - naturlig mat.com. Den öppnade i maj förra året men jag fick kännedom om dess existens först nu i helgen. Idag har jag varit där! De har delvis samma sortiment som tex Coop och ICA men också en hel del saker jag inte sett någon annanstans. De har bla ett rätt stort sortiment hygienartiklar. Jag kommer definitivt att handla där fler gånger.

Idag har jag och min sambo sett årets första tussilago. Det är en månad tidigare än normalt!

Kommentarer

  • nikuu säger:

    Tack för all tips Gunilla!!;D
    Jag har skrivit ganska mycket i mitt arbete men nu e allting borta (formaterat om datorn och glömde kollar att jag hade mitt arbete där! :'(
    )

    2008-02-25 | 21:23:37

Kommentera inlägget här: