Iwillnevergiveup

Mer vår åt folket!

Kategori: Allmänt

Gårdagens bild på den halvt utslagna Ornäsbjörken blev mitt bidrag till fröken Evans vårbilder. Gå in på hennes blogg och titta på fler vårbilder från hela landet (och lite till) om ni har lust.
Tog en runda i trädgården för en stund sedan och nu upptäcker man nya saker varje dag. Såg bla att Stjärnmagnolian och de små oansenliga Sockblommorna slagit ut. Kamelian som klarat vintern bra har flera halvutslagna knoppar och jag kan konstatera att den är varmt rosa i färgen. Ska se om jag kan ta lite bilder och visa er.

Ha det bra och var rädda om er i helgen!

Kommentarer

  • Victor säger:

    Nej det var itne så att jag tvingade dig, tänkte bara om du inte hade ny adress. :) ha en bra helg Gunilla, det ska iaf jag och Jenny ha! :)

    2008-04-18 | 19:35:39
    Bloggadress: http://victor.varldensmesthypadeband.se

Kommentera inlägget här: